Maurits van den Bosch

Gepassioneerd specialist in customer service en gastvrijheidsbeleving

Heeft een achtergrond in dienstverlening (Hogere Hotelschool Den Haag) en meer dan 25 jaar ervaring als trainer op het gebied van customer service en service management. Een mensen-mens met gevoel voor humor. Met een sterk ontwikkeld empathisch en analytisch vermogen. Altijd in staat om op prettige wijze een spiegel voor te houden. Die durft te relativeren, maar ook zorgt voor diepgang. Met echte passie voor service en gastvrijheid!
Mijn visie op customer service

Hartelijk en authentiek

De klant van nu heeft behoefte aan hartelijke, authentieke, maar ook professionele mensen. Niet aan aangeleerde standaardzinnetjes en een opgeplakte glimlach. Om dat gevoel én gedrag te verankeren in de hele organisatie is een leuke training niet genoeg. Wat wel?
  • Vindt de juiste mensen (aan wie vertrouwt u de klanten toe?)
  • Train op gemeenschappelijke waarden en gedrag dat daarbij hoort
  • Stimuleer en motiveer door middel van gastvrij leiderschap
Do you have the attitude?

Net even anders

De basis van service ligt in de juiste attitude. Hoe belangrijk vind je het? Daarvoor zijn minder klassieke werkvormen mogelijk en vaak zelfs noodzakelijk. Smile werkt niet alleen met training of coaching, maar we organiseren ook regelmatig inspirerende trainingsevents. Met gekke dingen vanuit het theater én ter zake doende workshops. We kunnen u zelfs de hele organisatie uit handen nemen.  ‘Ontzorgen’ in optima forma! Op de foto onze Meet en Greet, die tijdens een event voor facilitair dienstverlener AA-FM de gasten ontvingen.